Leave a comment

Două trupuri goale

O cameră de hotel, plătită pentru o noapte, cearceafuri străine și reci, apretate mult prea tare și cu miros pregnant de clor și trupurile noastre goale, trupuri în care bat două inimi, a mea și a ta. Inimile nu mai reprezintă un întreg, iar trupurile sunt străine…cândva nu ni se distingeau respirațiile, puteam jura că suntem o singură persoană, astăzi mirosul corpului tău nu îl mai recunosc. Îmbrățișarea îmi este familiară, închid ochii pentru câteva secunde și mă imaginez la noi acasă, la noi în pat, nu mă mai doare, e totul ca într-un vis, dar nu îmi pot imagina nimic mai mult, doar o secvență cu noi doi îmbrățișați. Nu mai există vise, nu mai există speranțe.

Sunt sufletul tău pereche, o văd în ochii tăi, îți plânge inima, dar tot nu ai înțeles nimic… nu vrei să vezi dincolo de orgoliul tău. Îmi pare rău iubite, dar devenim străini!

Leave a Reply

