Leave a comment

Te uit iubite

Tu nu mă vezi astăzi, nu m-ai văzut nici ieri și nu mă vei vedea nici mâine. Cea care până acum ceva timp plângea după tine, azi merge zâmbind pe stradă, nu este posomorâtă, chiar dacă afară este înnorat. Astăzi le surâd celor cu care mă întâlnesc, chiar dacă ei sunt triști, cândva am fost și eu ca ei, până nu demult.

Poate ar trebui să îți spun eu, nu știu…dar vei afla oricum: cea care nu putea trăi decât pentru tine, astăzi se îndrăgostește! Și se îndrăgostește de un bărbat care este tot ceea ce tu nu ai fost, dar și ceea ce tu ești. El are partea aceea care ție ți-a lipsit.

Să știi că nu te blamez, chiar vorbesc foarte frumos despre tine. Ești cel care m-a făcut femeia de astăzi.

P.S. Vei rămâne mereu în amintirea mea, doar că în inima mea, loc pentru tine nu mai este! Tu nu ai mai fost nici ieri, nu vei mai fi nici mâine!

Adio iubite! De ieri eu nu mai sunt a ta!

Leave a Reply

