Leave a comment

Incomplete …maybe

Mă simt incompletă, mă simt goală sau poate doar drama queen. Corpul acționează fără voia lui, încearcă să îi umple golul, închid ochii și îmi dau seama că îl simt lângă mine, sunt goală, iar el mă ia în brațe, zâmbesc nostalgic, apoi deschid ochii, sunt doar eu într-o pijama ieftină și urâtă, ținându-mă singură în brațe. Nici măcar nu sunt pe partea mea de pat, sunt a lui, ce făptură proastă pot fi! Neg ce e atât de evident, așa cum evit partea celaltă de pat. Urăsc zilele acestea de mă apucă în fiecare lună, urăsc faptul că încă îmi lipsește, deși sunt atâtea luni de când noi nu mai existăm ca un tot, suntem cioburi și spărturi din ce a existat cândva.

Aș vrea să uit de noi, de respirația și îmbrățișarea lui, de visele care le-am avut și le-am spulberat. Aș vrea să nu mai doară. deși doare, aș vrea să iert, dar nu pot!

Leave a Reply

