Leave a comment

O lacrimă

Mestecam ieri într-o farfurie cu ciorbă, ciorbă a cărei rețetă, împreună am gândit-o, e ciorba noastră. A fost prima oară când am gătit-o de când nu mai există „noi”. Și tot plimbam lingura, focalizând ciorba, până am început să văd masa de la noi de acasă, m-am întors în timp, m-am întors acasă la noi. Pentru o secundă, două trei, poate și mai bine, am uitat că nu mai există „noi”. O lacrimă mi s-a prelins în farfuria cu ciorbă, abia acum are gustul de acasă.

Leave a Reply

