Leave a comment

Mă uit la noi

Stai de vorbă cu mine și în tot acest timp, eu mă uit la noi, tu îmi povestești, iar eu continui să mă uit la noi, la noi cei de azi, la visele tale, la problemele mele, tu nu vezi? Se pare că nu, continui să-mi povești. Uită-te la noi cei de azi, uită-te cum au trecut anii peste noi, sclipirea din ochi nu s-a pierdut. Nu te-ai oprit din istorisire și nici eu din privit, doar că acum privesc la noi în urmă cu 12 ani aproape, privesc la iubirea inocentă dintre noi, cum mă priveai pe furiș, cum nu îmi scăpai nici o mișcare.

Te-ai oprit din povestit și mă privești pe furiș, îmi lași loc de replică, să povestesc eu, îți pleacă privirea pe piciorul meu, mai trag un fum de țigară și privesc pe geam, mă fac că nu văd. Ar fi atâtea de spus de ambele părți și totuși nu ne spunem nimic din ce ar fi de spus. Iar îmi explici nu știu ce și eu iar mă uit la noi acum 7 ani, la visele pe care mi le-ai arătat atunci. Nu ți-am răspuns atunci, nu ți-aș răspunde nici azi. Știu că  de ce îmi este frică nu scap. Și azi știu că îmi este frică de tine, de sentimentele mele, de judecata ta. Vreau să te cunosc mai mult pe tine cel de azi și totuși mi-e frică de mine, că poate mi-aș schimba sentimentele, că oricum la noi cei de azi o să mă mai uit, poate ne vom uita împreună și vom râde…peste ani.

Leave a Reply

