Leave a comment

Miroase a iarnă

Am ieșit de dimineață să fumez o țigară, aerul mă ciupea de mâini. Am observat de azi noapte că ieșeau aburi din gură și nu erau de la țigară. Se apropie cu pași mărunți iarna, se apropie sfârșitul de an, totul în jur moare… S-a mai dus un an, stau și mă întreb ce am făcut și în acest an, pe plus nu îmi iese nimic, în minus am câțiva oameni dragi, care mi-au sfărâmat sufletul în fărâmițe când au plecat sau i-am îndepărtat. Mi se pare atât de departe luminița aceea de speranță, câteodată nici nu o mai văd, nu știu dacă mai este acolo.  Mi-e dor de vară, mi-e dor de el, mi-e dor de noi, mi-e dor de rutina noastră, mi-e dor și doare.

Leave a Reply

