Leave a comment

Stop!

Nu mă ajutați să merg,e mult prea târziu acum! Vreau să mă târâi singură în mocirla mea!

Ani la rând am mers singură, am trecut prin toate singură! Acum mă ajutați să merg, dar eu nu vreau, nu pot cu voi! Nu o mai faceți! Sunt handicapată când merg ajutată! Când toată lumea a mers cu familia, în familie, în doi, eu, mereu, am fost singură! Acum nu pot merge cu cineva! Degeaba stați lângă mine și îmi întindeți mâna! O voi refuza! Sau veți merge paralel cu mine! Nu mă puteți ajuta! E prea tarziu astazi să o  mai puteți face! Când am avut nevoie de voi unde ați fost?

Plecați azi de lângă mine! STOP! Nu vă vreau lângă mine! Lăsați-mă  singură ca până acum!

Leave a Reply

