Leave a comment

O să doară mamă!

Fir-ar ea a naibii de fericire, cu drumul ei anevoios! Degeaba te pui mamă la începutul ei de drum, degeaba spui că va durea, că voi urla de durere, că voi pica și mă voi ridica pentru a pica iar!  Degeaba mamă dacă nu urlu singură, dacă nu mă împiedic singură. Și cum ar spune Delia, voi fi și beată mamă! ca să-mi înec amarul, să pot plânge cu vorbe și apoi să mă scuz sub pretextul alcoolului mamă! Voi bea până mă voi îneca în lacrimi, a doua zi voi fi mahmură și mă voi îneca din nou în lacrimi mamă. Așa e dat să fie mamă! Cum faci temperatură 48 de ore când răcești, așa e și sfârșitul din iubire mamă! Și va durea mereu acest sfârșit mamă! Și mereu voi spune, mamă, că nu voi mai iubi și nu voi mai crede în vorbele ”lui”, că voi ieși câștigătoare în iubire!

Știu mamă! Doare și va mai durea!

Leave a Reply

