2 Comments

Luna

Undeva pe lateralul cerului se întrevede luna, este însângerată și ascunsă, în proporție de 90%, în nori. Este prima noapte de după eclipsa totală, iar culoarea ei nu este cea obișnuită, contrastul dintre bezna cerului și portocaliul ei roșiatic o face sublimă. O privesc de ceva timp…nu îmi pot muta privirea, copacii se înșiră pe marginea șoselei, unul câte unul, mai mari, mai mici, mai diformi, însă ea rămâne tot acolo, câteodată se arată mai mult, câteodată se ascunde aproape de tot.
Eu: Spune-mi tu mie Luna ce mă fac?
Rațiunea: Ai luat-o razna? E doar o planetă…ce aștepți de la ea? Nu îți va da un răspuns.
Eu: Mda, cred că ai dreptate. Mă furase peisajul. Și totuși…ce mă fac? te întreb atunci pe tine, nu mai întreb Luna.

A amuțit și rațiunea asta blestemată, nu îmi mai răspunde nimic. Bine că m-a trezit din visare, dar când o întreb ceva ce nu îi convine se face că nu aude, tot o întrebare retorica, surdă se aude, fără de ecou, fără de răspuns.

2 comments on “Luna

  1. Am stat 3-4 zile, seara si m-am tot uitat la ea. “Apogeul” mi-a placut, a fost aproape soare, nu luna.
    Astazi nu mai e deloc… Este, dar nu o vad.

Leave a Reply

