Leave a comment

Protectie

Cand cineva ma raneste, mai rau decat ai facut-o tu, cand visele facute dupa tine se spulbera, as fugi indarat la tine, sa simt iar confortul vechi,in bratele diavolului, raul tau e mai mic, macar acolo ma obisnuisem, puteam respira, te aveam pe tine, nu eram singura.

Azi privesc cum se ridica ceata deasupra Bucurestiului si realizez ca incepe o noua zi, fumez o tigara si privesc pe geam cum incet, incet, orasul incepe sa se trezeasca la viata. Candva priveam de la geamul casei noastre, doar ca te asteptam pe tine sa vii dupa o noapte in care disparusei si nu raspundeai la telefon. Nu am asteptari de la ziua de astazi, atunci asteptam ca tu sa te schimbi. Astazi sunt in voia sortii, nu ma intorc inapoi, ma las purtata pe aripile viitorului, nu stiu daca sunt protective sau daca ma vor arunca de undeva de sus din nou, dar stiu ca am voie sa incerc iar, chiar daca voi gresi.

Sunt acasa, in sfarsit stiu unde este locul caruia ii spun acasa, candva uitasem, am cedat altui loc  acest apelativ: “acasa”.

Ma suni si imi spui ca iti este dor de mine, sa iti trimit o poza…cand ma aveai nu iti era dor, cand ai rupt pozele nu te-ai gandit ca le vei cauta. Imi spui ca stai pe partea mea de pat, in locul meu, nu mai este al meu, cand am iesit pe usa aceea, totul a ramas al tau, asa cum spuneai mereu: “casa mea”, “patul meu”…sunt ale tale, definitiv, nici macar nu mai sunt in “chirie” in ele. Nu ma mai cauta, am plecat demult din viata ta si daca ma mai uit in urma la tine si am tendinta sa vin spre tine, ma opresc, nu e nimic mai departe de gand pentru ca stiu ca orice rau va veni, va fi mai mic decat cel ce mi l-ai facut tu. Si mai stiu ca pentru a ajunge sus, ma voi mai impiedica de multe ori pe drum.

Leave a Reply

