Leave a comment

Povestea dinaintea visului

Înainte de culcare îmi place să visez cu ochii deschiși, câteodată și cu ei închiși, dar fără ca rațiunea mea să doarmă. Copilul din mine nu s-a pierdut, este încă aici, chiar dacă mult timp stă ascuns într-un colț, rănit de răutăți, împovărat de greutățile vieții adulte, însă el vine ușor seara, înainte de a adormi și îmi dă curajul de a spera a doua zi, îmi dă din puterea și inocența lui. În povestea dinaintea visului sunt cu toți oamenii dragi, nu a plecat nimeni de lângă mine, fără a putea fi adus înapoi, nimeni nu suferă, toți suntem fericiți. Oamenii cărora le-am greșit m-au iertat, așa cum și eu mi-am învățat greșeala și m-am iertat.Nu mai există durere, nu mai există regrete, nu mai există frustrări, nu mai există decât liniște și iubire, oameni fericiți.

Leave a Reply

