1 Comment

At the end everybody returns home.

Dacă aș fi într-o poveste. așa ar suna finalul ei, doar că nu aici se va încheia. Acasă m-am întors eu, pasărea care a plecat mult prea devreme din cuib și care s-a întors cu aripile frânte. Am înțeles că nu trebuia să plec atât de devreme, dar nu am ascultat și nici nu am putut fi oprită. Acasă se va întoarce și EL, doar că el nu are aripile frânte, el are inima incompletă, jumătatea lui e la mine,a mea e la el. El vine să devenim un tot, să devenim noi. Și totuși au trecut mulți ani, peste EU și peste EL. Mai putem deveni NOI?Mai pot inimile noastre să bată ca una? Vor mai vorbi aceiași limbă?

One comment on “At the end everybody returns home.

Leave a Reply

