Leave a comment

Aleargă timpul?

Sau poate că eu. Nu știu! Mă apuc de n lucruri odată, mai am încă z lucruri pe listă. Înghit ca o nesătulă paginile din cărți, una câte una. Trăiesc mai alert ca niciodată. Am un feeling că nu îmi ajunge timpul. Într-adevăr, nimeni nu știe când va muri …dar și dacă aș ști că voi muri peste 5 luni, ce rost ar mai avea să mănânc pagini întregi de istorie , de filosofie ?

Trec printr-un carpe diem continuu, de parcă aș muri mâine sau de parcă aș moșteni pământul?

Leave a Reply

