Leave a comment

Esec

Diacriticele mi le-a mancat pisica, de fapt laptopul. Nu vrea sa mi le dea, dar nu-i nimic, noi sa fim sanatosi. Si acum intram in miezul problemei: ESECUL!

Cum dracu se face ca vina nu este a mea , dar senzatia de esec se regaseste la mine? Probabil am si eu partea mea de vina, am asteptat sa ajung aici. Mi-a luat nspe mii de ani ca sa imi dau seama ca degeaba inoti pe rau in sus , ca tot te prinde un curent si tot la vale ajungi. Nu poti schimba cursul raului , oricat ai insista. O pietricica nu ii va face nimic, doar va ramane pe loc, in timp ce apa va curge in continuare.

Si s-au dus ani, s-au spus vorbe grele, s-au varsat lacrimi, s-au mancat neuroni, au aparut fire albe, riduri, iar problema nu si-a gasit rezolvare. Niciodata nu s-a pus punct, s-a pus punct si virgula.

Am obosit sa ma uit , cum dupa punct si virgula, se reia aceiasi fraza de mai sus. Nu se mai adauga nici macar un cuvant.  Delete nu pot sa dau, oricat as vrea, in schimb, pot sa pun punct la sfarsitul frazei asteia, acest idem va avea in capat punct.

GAME OVER! THANKS FOR PLAYING!

526-love-is-full-of-stupidity

Leave a Reply

