8 Comments

Simpatic la 15 , penibil la 50

De-a lungul anilor eu și majoritatea femeilor ne-am lovit de fluierături pe stradă, vorbe deochiate , complimente, etc.Hai să recunoaștem, ne place să fim admirate, chiar dacă unii o fac la modul frumos, alții după cât îi duce bibilica, zâmbim, câteodată roșim și mergem mai departe.

De vreo două zile , am tot profitat de soare și am luat forma pietonului, plimbându-mă pe jos.

Am întâlnit copii de 15 ani care privesc ca vulpea la struguri, în sus, nu și spunând că sunt acri, cu admirație.Privesc ca la o zeitate, „e frumoasă, dar nu va fi niciodată a mea,”

Dar, am întâlnit și indivizi , la 50 de ani, minim , care își adună balele și strigă „ce ți-aș face dacă ai fi a mea!” Sincer, ar trebui să citești povești nepoților, nu să urli după femei de nici 30 de ani pe stradă. Genul acesta de oameni, mie personal , îmi provoacă scârbă. Ar fi trebuit ca  până la anii aceștia să îți fi venit „înțelepciunea”.Așteptările mele ar fi altele, chiar dacă aș lua ipostaza unei posibile abordări a unei femei pe stradă, nu mai socotim că îmi putea fi tată…

8 comments on “Simpatic la 15 , penibil la 50

  1. In sfârșit citesc gandurile unei femei echilibrate , raționala si cu respectul de sine 🙂 Păcat ca astfel de contacte sunt irosite de oameni care nu pun pret pe aceste valori…. O zi frumoasa 🙂

Leave a Reply

