1 Comment

Chill dear!

Iau furculița, împart pepenele în Bucăți mici, scot sâmburii cu unul din Colții exteriori , apoi o înfig în bucățica respectivă și i-o dau în gură, ca unui copil mic. Cu Colțul ochiului, o văd pe ea, se uită la gestul meu, i se citește în priviri gelozia.
– Da, e al meu , nu mai e băiatul tău! Rolul tău, acum, este să privești de la distanță și să mă înjuri în gând.
Îi mai dau o bucățică de pepene în gură, ție ți se arcuiesc sprâncenele și se accentuează o venă pe față.
– Chill dear! E al meu , înțelege! Nu-mi sări la gât!
Nu mă pot Abține să nu zâmbesc, privind cu subînțeles, știi cum e , ochii nu mint !

Acum, îmi taie el o bucățică și o îndreaptă spre gura mea, gestul acesta nu-l recunoști, către tine nu l-a făcut niciodată. Te ridici de la masă, ai lacrimi în ochi, te întrebi , mărunt , în barbă, unde s-a dus Floricica lui mami, de ce sunt eu prioritatea lui.

– De ce? Pentru că a crescut !

– Unde ? În timp ! 

Trebuia să știi cànd să tai cordonul ombilical !

P.S. Happy Bayram!

One comment on “Chill dear!

  1. Again nice post!!! 🙂 ( fiecare avem viata noastră)

Leave a Reply

