Leave a comment

GreyGoose în discuție cu fața dintre pernele cu puf de gâscă

– Ce-o fi fost în capul meu?
– Du-te, bagă două degete pe gât și borăște!
– Așa îmi trece de tine ?

– Zi!
– Încearcă! Nu te mai tângui atât și lasă-mă să dorm!
– De ce? De ce eu ? De ce tu?
– Nu știu! Chiar aștepți un răspuns? Răspunde-ți singur!
– Nu pot!
– Atunci nu te mai întreba !
– Am 35 de ani, se duce viața…
– Hai nu, pe bune ?! Anii mei nu s-au mai dus ? Doar ai tăi?
– Am fire albe de păr …
– Nu da vina pe mine , caut-o pe maică-ta și ceartă-te cu genele ei ! Dacă era după stări nervoase , eram un fel de Cruella de Ville de la 21 de ani! Acum , lasă-mă să dorm ! Du-te unde vrei și întreabă-te ce vrei !

Leave a Reply

