Leave a comment

Victimă vs călău

Conform dicționarului aș spune că sunt antonime, transpuse în viața reală , aș tinde să spun că pot coexista în viața unei persoane și culmea, în același timp.
Îmi spui că nu vom apuca 20 de ani împreună , e ciudat să îmi aud gândurile rostite de tine. Totuși , tu ai lacrimi în ochi, ale mele se scurg , ușor , spre barbă. E ceea ce tu ți-ai dorit , ani în urmă, e ceea ce o parte din mine își dorește și acum.
Nu știu când s-au inversat rolurile! Acum, tu , îmi reproșezi că relația nu va mai ține și te doare numai gândindu-te! Îți dorești și nu îți dorești să se termine. Ieri m-ai iubit, azi mă urăști, mâine…cine știe ? Alergăm pe gheață subțire, dar, pentru prima dată, alergăm împreună pe ea. Am devenit călăi și victime, călăii vieții noastre și victimele sufletului.

20140801-170847-61727022.jpg

Leave a Reply

