Leave a comment

Intuiție feminină

Tind să cred zicala conform căreia, noi, femeile , avem un simț în plus față de bărbați. De cele mai multe ori, când , ceva , din interiorul meu îmi spune să caut mai “adânc”, să aprofundez, descopăr ceva. Întotdeauna mi-a plăcut să spun că mă verific.
Și în cazul oamenilor a fost la fel. Am o singură persoană, în cazul căreia, nici nu mi s-a infirmat feeling-ul, nici nu mi s-a confirmat. Probabil că judec după aparențe, nu știu. Cert e că , prima impresie , îmi spune multe , apoi doar descopăr omul cu pricina.
Cu toate că sunt o persoana vorbăreață, poate prea vorbăreață, prima întâlnire cu o persoană nouă decurge pe silent din partea mea, ascult, studiez fața persoanei respective, gesturile. Cred că limbajul corpului spune multe despre noi ca oameni, despre educația pe care am primit-o, despre mediul din care provenim. Subconștientul analizează informația și o transmite mai departe sub forma de intuiție, instinct , cum îl numim noi.

Leave a Reply

