5 Comments

Blonda

Eu am revenit, dar unde e Blonda? Pe messenger intră tot mai rar, iar blogul apare ca inexistent.

5 comments on “Blonda

  1. Aici sunt! 🙂 am schimbat adresa ca nu mai vroiam sa platesc. Asta de pe care ti scriu acum e noua adresa de blog. Sunt bine dar stau cam rau cu timpul 😦 am toate mailurile salvate si cand am timp arunc un ochi pe art din urma ca nu vreau sa skipuiesc nimic :). Pe mess intru rar ca nu ma mai lasa cu telefonul la munca. Adica nah… Mai trisez dar am camerele pe mine lol! Sper ca esti bine si la frl si fina mea 🙂 la multi ani si pt 21 ian! Te pupic cu dor!!!

  2. Daca te referi la Claudia, atunci sa stii ca sunt multe noutati in viata ei. Nu mai intra foarte des pe blog fiindca nu prea mai are timp.
    >:D<

Leave a Reply

