5 Comments

Veşti proaste

Nu o să vă mai citesc vreo săptămână , cred… Scumpul meu 4S a rămas fără glas, adică eu am rămas fără glas :)) i-a murit microfonul…iar mie răbdarea x( 

Şi cum nici laptopul nu merge prea bine, cred că iau o pauză. De pe Ipad nu vă citesc pentru că nu vreau să las urme 😛

Vă pup şi o să vă duc dorul.

5 comments on “Veşti proaste

  1. ai grijă de tine și să știi că nu scapi ușor! trebuie să povestești tot ce ai mai făcut când te vei întoarce! 😉 :*:*:*

  2. O sa mi lipsesti iubita!! Sa ai grija de tine

  3. :(…fara pauze lungi, ne-am inteles??:))))

  4. I’ll be missing u baby :* distreaza-te, si revino cu detalii 😀

  5. te astept cu ce-ai mai facut 😀

Leave a Reply

