8 Comments

Dor

Mi-e dor să simt fluturași în stomac, mi-e dor să aștept cu nerăbdare ca el să vină acasă, mi-e dor de liniște,mi-e dor să iubesc, mi-e dor să mă îndrăgostesc, mi-e dor să fiu iubită, mi-e dor să fiu alintată, mi-e dor de mine și mai presus mi-e dor de libertate…

8 comments on “Dor

  1. Si mie mi e dor de tine!!!! Pup cu drag!!!

  2. Scuze ca imi permit sa fiu indiscreta…
    Daca vezi ca nu esti fericita, de ce nu iei atitudine?

  3. nu mai astepta sa-ti fie dor!…incearca sa traiesti ceea ce vrei! de ce dracului ne cramponam in astfel de cutume impuse de morala societatii lui peste prajit???? de ce copiii „infraneaza” atunci cand simti ca esti prizioner in propria-ti viata si din cazua lor femeile raman in carcasa ruginita?????
    nu e cazul meu…dar uite ca ma revolt! de ce sa fie doar dor????????????

  4. Monotonia ne omoara beibi.. say fuck you and smile. 🙂
    If it makes you happy do it, if not don’t . >:D<

  5. Chrysa,fluturasii vin si pleaca,nimeni in lumea asta nu-i poate opri 🙂
    Fa ce e mai bine pentru tine dar nu uita de confortul celor dragi 🙂

Leave a Reply

