12 Comments

Mi-e rau…

Nu pot sa ma concentrez!!! Am ceva de invatat si eu lucesc precum pomul de Craciun x(

Imi zambeste fata si ma trezesc uitandu-ma in gol…nu pot sa cred ca o patesc iar !!

Cred ca ar trebui sa ma izolez la domiciliu ca sunt pericol social..sau mai bine zis sunt in pericol de a ma indragosti…

Acum nu stiu daca de el sau inca iubesc umbra primei mele iubiri pe care o regasesc in el si imi trezeste sentimentele de indragosteala…

Va las cu o melodie care m-a umflat de plans ani la rand …si scuze ca nu am diacritice…dar laptopul e crazy si el :))

 

12 comments on “Mi-e rau…

  1. și eu lucesc ca pomul de Crăciun , deci bun venit în grup ! 😀

  2. Luciti fetelor ca asta va face si mai frumoase, ca si eu cam lucesc… 🙂

  3. Thats the spirit!!

  4. mă dor ochii deja de câtă sclipire pe-aici!!!! feteeeeeelor!!!!!!!..ce frumos!!!!

  5. Vreau si eu in clubul celor care lucesc! Ma primiti? >:D<

Leave a Reply

