5 Comments

Seven heaven

Mai țineți minte filmul?
Nu vă panicați! Nu sunt însărcinată cu tripleți/gemeni sau chestii de genul, sunt doar cu capul în nori 😀
Remember the Black dog? 😀 Așa cum am prevăzut și-a scos doar stăpânul la plimbare, i-a luat ceva timp ce e drept :)) am înțeles că au fost plecați din țară, dar asta este…
Câinele arăta mai bine ca ultima dată, spălat, aranjat, stăpânul la fel :))
Coincidența cea mare , e născut în aceiași zi cu un alt tip de care am fugit că o luase razna inima, adică e cu 7 zile mai mic decât mine :))el, nu Roc ( Clau e un noi în varianta masculină :))
Roc nu s-a despărțit de mine, unde mergeam eu, era și el cu mine:)) ce l-aș mai fi luat acasă … (câinele , nu vă gândiți la prostii) , stăpânul tot micșora distanța dintre noi doi, mai îmi gonea un țânțar, îmi mai ștergea o bală de-a lui Roc :))
Concluzia?! Îmi cam fuge pământul de sub picioare… Mi se pare că se cam întoarce roata în viața mea… Cred că am de povestit din urmă , asta ca să nu aruncați cu pietre ! 😀

5 comments on “Seven heaven

  1. între Blondă și Roc nimic ? :))

  2. Hai ca m am linistit. Ma gandeam ca fina mea minora a facut prostioare. Hihi. Poi daca exista un noi in varianta masculina he he..asteptam povesti :d pup

Leave a Reply

