10 Comments

Un weekend de pomină

Am zis eu că sunt în pană de idei, dar de acțiune nu duc lipsă. Vineri și sâmbătă am avut operațiunea : NUNTA!
Și nu vă gândiți că m-am măritat :), o verișoară de a domnului s-a măritat; și cum la ei vineri se face nuntă la cort (ca la țigani) și sâmbătă la restaurant, am încercat să dau skip vineri seara, eventual și sâmbătă , dacă s-ar fi putut, dar nu a fost să fie.
De ce? Nu suport neamurile soțului, așa cum bine știți nu îmi plac proștii și ei sunt mulți și proști, cu atât mai rău 🙂
Vineri seară, pe lângă faptul că m-a tras curentul cum nu am mai pățit-o niciodată, eram să o bat pe cumnată-mea…norocul ei? MIREASA!
Încercam să o conving pe fii-mea să plece cu soacră-mea , când a venit ea foarte nervoasă și mi-a smuls fata fin brațe.
Eu: Ce faci mă?
Ea: Las-o! Las-o că plânge puțin și îi trece!
M-am uitat la al meu, nu a zis nimic, exact când mă pregăteam să o pocnesc a venit mireasa și soțul unei alte verișoare de-a domnului.
Când am ajuns acasă l-am anunțat pe domnul că îi strâmb muia cât de curând soră-sii și să nu îi aud gura.
Sâmbătă pe zi a fost ok…a venit mama, a venit și cea mică acasă…noi am plecat la nuntă.
Am ales o masă în “fundul curții” , nici să nu o văd pe soacră-mea și am sperat că voi fi liniștită. Dar de unde?! După nici 10 minute a venit cumnată-mea să stea cu noi, că doar nu era să stea cu mă-sa. Ce căuta la noi? Nu știu pentru că ea nu are nici o treabă cu verișoarele ei care erau la masă..e mai sălbatică ea așa, nu are nici o prietenă.
Toată seara am strâmbat din nas, dar cand au venit din neamurile lui masă, m-am purtat ok.
Dimineață mi-a zis al meu :” ești o bădărancă!”
Eu: de ce?
El: Nici măcar nu te-ai dus să îi saluți pe ai mei!
După mintea lui trebuia să mă duc eu să mă bag în seamă, singură, nu împreună cu el..
A ! Și colac peste pupăză nu mai aveam voce, chițăiam..de la curentul de vineri.
Eu am un chist pe o coardă vocală și îmi pierd repede vocea, dar deh…pentru neamul lor…ORICE!

10 comments on “Un weekend de pomină

  1. nu știi vorba aia : „familia mai presus de tot„ ? :)))

  2. Lol. Data viitoare pune I o coaja de banana ceva hihi. Te pupic iubita!!!

  3. Stii cum se spune, ca exista doua feluri de nemuri: neamuri bune si neamurile sotului (a sotiei dupa caz) 🙂

  4. d-asta urasc eu sindrofiile de gen!!!!…mai bine ma arunc in dambovita decat sa particip la ele:)))

Leave a Reply

