14 Comments

Hai și cu 31

Spunea Andreotti să nu cred horoscopul, e da!
Îmi spune o vecină: vezi că o să îți mai pună o persoană la asociație la lift și la curățenia pe scară!
Eu: De ce?
Ea: Pentru câine!
Hai să vă explic, stau în bloc de duplexuri, la etj 1-2. I-am mai zis o dată idioatei de administrator că eu nu ar trebui să plătesc liftul pentru că nu îl folosesc, dar ea o ține pe a ei! Iar cu femeia de serviciu, ea nu șterge pe la noi decât o dată la 2 săptămâni. Așa că m-am dus peste administratoră acasă: Vă anunț că de azi nu vă mai plătesc liftul nici pentru mine, nici pentru al meu și în nici un caz pentru câine pentru că nu îl folosim!
Ea: Că nu aveți cum!
Eu: Ba o să vezi că am cum! Și ca să nu uit! Nu vă mai dau nici fond de rulment pentru că nu are temei legal! Și așa i-am închis gura idioatei! Oricum intenționez în maximum 2 ani să mă mut, să nu mă enerveze că nu îi mai plătesc nimic!
Aveam râcă oricum pentru că aveam o cățea la bloc care era sterilizată și avea tot cartierul grijă de ea și a sunat la hingheri ieri să vină să o ia că o deranjează gălăgia, dar cățeaua stă în față și ea are apartamentul tot pe spate! De dușmănoasă ce e face așa!
Mai târziu cobor să mă văd cu cineva , să iau niște bani și îmi scot și blonda cu ocazia asta. Când apare un jegos de pechinez ( blonda l-a mai capsat o dată) , bineînțeles dezlegat, blonda legată, la 40cm de mine, vine și se repede la ea! Mare noroc a avut potaia că s-a dat la o parte că mare picior ce am vrut să îi dau! Și din urmă vine și stăpânul…
Eu: Vă rog eu frumos să vă țineți câinele în lesă pentru că este agresiv! Și nu este prima dată când se dă la ea!
El: Că ține-l tu mai strâns că a ta caută joacă și ăsta e bătrân!
Am văzut negru în fața ochilor! Nu e prima dată când îi spun, pentru că am vrut acum vreo 3 săpt să o iau pe blondă în brațe când am văzut potaia lui și a zis că nu mușcă și bineînțeles că s-a dat la ea și asta l-a capsat! Nevastă-sa moșului i-a spus lui al meu : Ne-am dus cu el la veterinar după ce l-a mușcat! Și al meu i-a zis: să ziceți merci că ați avut cu ce să vă duceți!
Și revenind la discuția cu moșul:
Eu: Dacă o singură dată a mai venit la ea, eu sun la poliție și o să vi-l ia! Ați citit ordonanța 55/2002? Dacă nu citiți-o!
Băiatul ce era cu mine i-a zis și el frumos: gândiți-vă că ea o să crească și nu o să mai aveți ce să plimbați pentru că o să îl omoare! Acesta e instinctul lor!
În concluzie MĂ DOARE CAPUL!
Uitasem să vă spun vestea: Blonda de azi are pașaport!

20120531-174650.jpg

14 comments on “Hai și cu 31

  1. :))))….ubita mea!..scria la horoscop de ordonanța 55/2002?:)))…nțțțț, ce vecini răi ai!..de-un căcățel pe preșul doamnei administrator ai auzit?..poate știe blonda mai bine:P…hai, că-s rea cu vecinii tăi!:))…și ce dacă!

  2. e bătrână doamna administrator ? împinge-o pe scări :twisted

  3. uoffff eu zic asa. cumpara un super glue si pune l in gaura cheii. savezi ce bucurie pe ea cand o sa vrea sa bage cheia n usa hahahaha

  4. Traiesti in Romania si e deja prea mult. E din ce in ce mai greu, mai ales ca ai de-a face cu oameni tampiti de-a dreptul si cu mult, mult, mult tupeu.
    Faza cu lipiciul e prea evidenta. Mai bine adu-i o comisie de contabili pe cap si sa ii verifice registrele.;))

Leave a Reply

