16 Comments

Un 30 al naibilui de enervant

Hapi să nu crezi că ești singura cu o zi aiurea, doar că eu nu am reușit să fiu Zen!
Am ieșit la 4.10 afară cu domnișoara afară, doar într-un halat plușat, în ideea: cine naiba poate fi afară la ora aia, într-o marți noapte?! Ei bine, nici nu pășesc bine că și apare un nene cu un băiat de vreo 17-18 ani …mă fac că ninge! Oricum în ochii mei era ceață. Mă duc acasă, mă culc, la 8.30 sună interfonul: “Domnul X?”
Eu:Nu! E fostul proprietar, s-a mutat acum 3 ani!
El: Sunt de la judecătorie! Am o citație!
Eu: V-am zis că nu mai stă aici!
El: Dar ce familie locuiește?
Eu: Dar ce cumva ai mandat și ai venit să mă interoghezi?
El: Domnă treburile acestea nu se discută la interfon…dacă îmi deschideți…
Fata binevoitoare îi deschid. Apare după vreo 5 min, cu țigara în bot: îmi dați și mie un buletin?
Eu: Nu! De ce ar trebui să vă dau?
El: Să văd că domiciliați aici și că nu sunteți Y (fostul proprietar poate trece ușor ca fată, are un nume turcesc neutru) !
Eu: Domnule , tu nu înțelegi că m-am săturat să dau cu subsemnatul la jandarmi, poliție și tot poporul? Nu îți dau nici un buletin, nu semnez nimic, nu iau nimic!
El: Dar sunteți proprietari?
Eu( nu mă, sunt amanta lui): Normal că da!
El: Păi jos figurează persoana pe care o caut eu!
Eu: Nu au schimbat cei de la asociație!
El: De ce ?
Eu: Nu știu! Mergeți și întrebați!
El: Dar ați cumpărat de la proprietar?
Eu: Da!
El: Și mai țineți legătura cu el? Un număr de telefon ceva?
Eu: Nu, dumneata când te muți te interesează de fostul proprietar ce face și unde se duce? Și îi închid ușa în nas!
Mai pe la 13 plec de acasă, hai să pun benzină în car, o new car :)) , chem băiatul îi zic de cât să pună, văd că nu se deschide ușița cu mâna și ia și caută butonul înăuntru, după 10 min învingătoare!
Ajung la poarta jegului de universitate, un martalog în straie milițiene: “Unde mergeți?”
Eu: La domnul rector!
El: Parcați în spate!
Eu: De ce?
El: Că așa vreau eu!
Eu: A da! Cum te numești?
El: De ce?
Eu: Ca să știu pe cine zbor!
Mi-a zis cum îl cheamă și am băgat-o în spate. În secunda doi l-am sunat pe rector și i-am povestit isprava! Deh…nu eram cu mașina mea, păream fraierica, a luat-o ca o glumă, ei bine, gluma nu am înghițit-o!
Revin acasă, să parchez mașina, tai linia dublă continuă, când să intru în Omv, un alt martalog dădea cu spatele ca să iasă pe unde se intră!
Îl claxonez, el mă înjură!
Și așa aveam geamul deschis, nu merge aerul la Maibach :)) și îi zic: moldovene cealaltă e ieșirea!
El: Fă curvo ia-ți troaca de mașină , că nu am loc!
Eu blocasem și sensul de mers , o bandă și se dăduse verde , dar nu m-am mișcat nici de al naibilui! A plecat suindu-se pe trotuar >;:)
Cam atât pe ziua de azi, pâna la ora aceasta, dar e destul ,cred…

16 comments on “Un 30 al naibilui de enervant

  1. nu mai pleca nicaieri azi :)))))) stai acasa loool

  2. subscriu la Mihaeladr1 :)) credeam că eu am o viață palpitantă cu încurcături de persoane :)) dar văd că și pe tine te ia poliția .. pe mine m-au luat unii odată că cică nu știu ce am făcut .. i-am arătat frumos buletinul și am scăpat ușor , dar tare-am vrut să îi înjur , m-am abținut ! o seară faină să ai !:)

  3. wow….cred ca putem sa ne luam deja la „intrecere”!!!:))))

  4. :)) stateam pe scarile unei cladiri, fumam o tigare asteptand pe cineva sa iese din restaurantul/bar de vizavi. era trecut de 1 si doi caschetari sau MIB (mans in blue :p) ma intreaba de buletin, date cu motivul ca stau pe o propietate privata, asezata la 10cm de trotuar. nu-l aveam.am dat datele,chiar daca eram praf, lasand-ui in ceata si fara alte ntrebari. eu ramanand tot acolo,timp de inca 10min pana cand a venit aceea persoana. ultimele cuvinte din datele personale [adresa],au fost, tara: Romania planeta: Pamant , mai doriti ceva domnilor militieni. cuvant ce i-a frustrat putin dar fara nici o reactie adversa, lsand-ui buzati in continuare,continand-usi astfel patrularea.

  5. Sigur e destul, pe ale mele nu vi le povestesc, ca voi ati fi mici copii….

  6. […] chestii noi . Câte o recomandare de carte de aici și câte o experiență de viață de la această domniță  . Burlăcelul ăsta m-a făcut să râd , iar pe aici mai dau de câte-o carte sau ceva […]

  7. LOL Chrisa, chiar ca n-ai fost Zen 🙂
    Cel mai enervant mi s-a parut insistentul ala cu citatia.
    Si ce tupeu pe ala sa-ti zica asa. Mai ales ca incerca sa iasa prin fund….ul OMVului

Leave a Reply

