6 Comments

Idioată eu, idioată ea

Țin să vă anunț că astăzi eu și colega mea am reușit să ne Facem de CACAO!!
După ce o săptămână am tradus un nenorocit de rezumat al lucrării de dizertație, sâmbătă ne-a anunțat că ar fi mai bine să Facem și o lucrare științifică pe o anumită temă pe care să o prezentăm azi, iar dizertația se amână pe mâine.
Până aici, totul relativ bine: mă apuc , o sun pe una care e cu mine în clasă, o trimit la bibliotecă, ne împărțim responsabilitățile. Nu apuc să citesc decât azi, dar doar o parte, îmi extrag doar ce urma să prezint și ne ducem mândre floricele în fața întregului comitet: profi de la noi care ne știau din facultate, decan, prodecani, invitați de pe la alte facultăți; prezint eu partea mea : bla, bla, bla; și începe ea: “Parlamentul a aprobat de curând o lege referitoare la….” și continuă: “Legea x/2001”
Am simțit cum mă fac precum sfecla la față, între timp , domnul decan: “Domnișoară, pentru dumneavoastră e de curând acum 10-11 ani? De unde ați copiat ?”
Profa care teoretic ne-a coordonat se uita la mine de parcă mai avea puțin și mă înghițea, eu am făcut o față de cățel certat și aia a fost!
Mă Întreba Hapi cum e cu roșcata blondă, suntem mai bine, azi a stat mai mult singură acasă: am plecat la 10 , am venit și am scos-o la 13 pe afară și am revenit definitiv la 6 fără ceva. Culmea ironiei e că nu a distrus nimic, nu am găsit nici o surpriză prin casă, dar am călcat într-un “răhățel” cât mine de mare afară. Promit că mâine-poimâine îmi iau bilet la Loto, poate e vreun semn: în ultima săptămână am călcat de 6 ori :))

6 comments on “Idioată eu, idioată ea

  1. succes cu biletul la Loto , dacă iei ceva , faci cinste , da ? :))

  2. Mama mia, asta da perla. Imi pare rau pentru tine. Oricum nu e vina ta daca a ta colega nu te-a consultat la redactarea lucrarii.

  3. Aha ha ha!!!!!! Tare faza cu legea!!! Pup fetele

  4. Eu am patit o chestie si mai urata
    In urma cu 3 ani cand studiam psihologia am avut un examen online. Eu ma aflam in Spania iar colega mea in Germania (eram doua care trebuia sa il dam ) Buuun. Aveam 2 subiecte si 45 de minute Incepe examenul, eu cu ea pe messenger. Ne intelesesem ca fiecare sa facem un subiect
    Il fac si ii dau paste pe mess, ea ma mai intreaba ceva, eu ii spun sa schimbe sa nu il puna asa.
    Asa emotii a avut incat a dat copy paste la tot ce scrisesem eu pe mess cu nickname cu tot 😀 Ne-a picat pe amandoua si ne-.a dat 3. Eu zic c-am scapat usor, putea sa ne exmatriculeze 🙂

Leave a Reply

