7 Comments

Urgență

Aseară am tras sperietura vieții, mai exact pe la 23.30. Blonda mea s-a gândit “să dea la rațe”, nu doar o dată, ci de două ori. Amețita ei de Dr. nu răspundea, cu toate că mi-a zis să o sun la orice oră, dar deh..era 00:01 când m-am apucat să o sun. Câinele tremură tot, nu mai avea putere nici să se miște…mie mi s-a pus nod în gât și mai aveam puțin și mă puneam pe plâns (cu mine mori cu zile, mă blochez și nu am nici o reacție :)), noroc cu domnul că ne-a luat de câte o aripă (pe mine și pe Blondă) și ne-a dus la clinică. Sunăm la poartă și ne răspunde unul, semiadormit, nu zice nici “Bună seara” , nici “Du-te dracului”, ne face semn să punem câinele pe masă, să povestim ce are. Îi explic, îi face două injecții, îi dă soluție pentru deparazitare internă, ne explică ce regim să îi dăm, nu îl mai opream din povestit. În timp ce ăla nu mai termina de povestit, Blonda începuse să îmi muște geaca și să mă ia de păr…
Trece noaptea bine, dimineața o sun iar pe Dr. :” Tu erai? Nu aveam nr. salvat și nu știam cine e!”
Mda…adevărul e că ești vânzătoare în piață și te gândeai că nu are cine să te deranjeze la ora aia…
Îi povestesc ce a zis ăla seara: “Ce conservă ți-a dat prostul ăla? Trebuia să îi dai tot mâncarea ei ! Nu sunt nici la muncă să văd ce conține!”
Mă trimite să mai iau niște pastiluțe, îi bag Blondei pe gât 2 și mâine mă duc să o vadă.

7 comments on “Urgență

  1. dar sper că e mai bine acum 😦

  2. Ouch….:( ma bucur sa aud ca fina se simte mai bine acum!!!! Pupici

  3. Am patit-o si eu! Am plecat cu ea in brate noroc ca nu era prea mare atunci la inceput. Plangeam de mila ei si medicul facea misto de mine. Apoi am schimabt medicul. Trebuie sa te apuci sa-i faci toate deparazitarile intern, extern, vaccinurile.

  4. Neplacut moment. Bine ca a trecut…

  5. Ma bucur ca acum se simte mai bine. Ai grija de tine si de catelusa! :*

Leave a Reply

