13 Comments

Dialog II

El: Dacă te-ai despărți, te-ai recăsători?
Ea: De ce mi-aș dori acest lucru?
El: Eu,spre exemplu m-aș recăsători, cu o singură condiție: să nu aibă copii!
Ea: De ce?
El: Am eu copiii mei, este suficient.
Ea: Păi și dacă ar avea și ea care ar fi problema?
El: Tu, dacă nu ai putea face copii sau soțul tău, ai adopta unul?
Ea: Da! Normal că da!
El: Eu nu cred așa ceva!
Ea: De ce nu? Ajungi să iubești un caine ca pe propriul tău copil, de ce nu ai putea iubi un suflet chinuit de soartă?
El: Știi care e diferența? Câinele va fi lângă inima ta când vei plânge și îți va linge lacrimile de pe față și îți va rămâne credincios toată viața, pe când copilul când va crește își va bate joc de tine pentru că nu este al tău! Spune-mi dacă nu este adevărat ce spun!
Ea …doar tăcere.

13 comments on “Dialog II

  1. “am eu copiii mei” suna putin cam egoist 😦
    plus ca…da, ok, adoptand un copil iti asumi niste riscuri. Dar oare aceleasi riscuri nu le ai si cu proprii copii? Eu zic ca da. Educatia de acasa si anturajul vor finisa comportamentul unui copil.
    E bun si un caine, dar….un copil e un copil. Este cea mai mare avere a cuiva.
    Din pacate, eu sunt bogata numai pe jumate, dar e bine si asa. :*:*:*

  2. Raspund eu in locul ei. Nu, nu este adevarat ce spui. Cel putin asa sper… sa nu fie adevarat.

  3. nu mi s-a părut ok faza cu copilul … ce dacă e adoptat ? am prieteni care nu au putut face un copil și au adoptat unul , o fetiță . Și i-au spus că este adoptată , își cunoaște și părinții naturali și pe cei adoptivi . Este foarte ok . Le mulțumește mereu și îi iubește enorm . Nu contează dacă sunt sau nu părinții naturali, atâta timp cât au grijă de copil , țin la el și îl iubesc ca pe propriul copil , nu contează această diferență 🙂
    vreau și eu să am o fetiță , adică un copil care să fie al meu și pe lângă asta vreau să adopt un copil , iar dacă bărbatului de lângă mine nu-i convine , e liber să plece de unde a venit 🙂

  4. de multe ori si tacerea este un raspuns si este destul de interpretabil dar in cazul de fata tacerea este de aur ( e clar ca cei doi aveau parari diferite despre adoptie ) pentru ca sunt de acord cu Cristina la primul ei comentariu , si adaug doar atat : daca stii sa cresti un caine si sa-l dresezi , cu isguranta stii sa cresti un copil chiar daca este adoptat iar daca dresajul este impecabil atunci si educatia va fi una exemplara .

  5. Sunt de acord cu primele comentarii
    Dragostea pentru un copil nu o vad ca fiind legata de ADN. Din cate stiri tembele am vazut la televizor cu copii care si-au ucis sau abandonat parintii in azilele din Romania nu cred ca s-a specificat la vreun caz ca acel copil era adoptat
    Sunt absolut convinsa ca acelasi risc ti-l asumi si crescand copilul tau si crescand unul adoptat

  6. Hmm, eu acum cateva zile am aflat ca e posibil sa nu mai pot avea copii si atunci am decis ca o sa adopt un sufletel pe care sa il fac fericit si sa ii daruiesc multa iubire.

    “El” da raspunsul ala pentru ca este un egoist si jumatate. Cel putin, eu asa il vad…

Leave a Reply

