10 Comments

Cine se scoală de dimineață…

ajunge departe /moare de somn!
Eu una optez pentru cea de-a doua variantă.
M-a trezit Blonda la ora 5, ușor ,ușor poate ajunge și ea la 12-1 să mă trezească! Sunt tragică la ora aia afară…dacă mă pun pe bancă sforăi din fund ,mai mult ca sigur. Și nu vă gândiți că vrea doar afară și se culcă, are chef și de panaramă,adică se pune pe mârâit,lătrat…
Pe la ora 6 am plictisit Blonda și mă pregăteam să dorm….se trezește fii-mea: Hai să ne jucăm!
Eu:”Pune mâna și dormi că e 6 dimineață!”
Ea:”Blondy unde e?”
Eu:”Las-o că doarme!”
Sincer, de ieri ,mă gândesc :cum reușesc oamenii cu mai mulți copii? Eu o rezolv rapid:Blonda în 6 luni e gata rezolvată, dar cu cei mici…e cam greu!
L-am și anunțat pe al meu: “Dacă mai vrei vreun copil, mai așteaptă vreo 15-20 de ani!”
P.S. Până acum am băut 3 cutii de Pepsi, în concluzie: DACĂ MĂ TREZESC DE DIMINEAȚĂ, MOR DE SOMN!

10 comments on “Cine se scoală de dimineață…

  1. ”neața !
    aș putea spune : păi așa-ți trebuie dacă ai vrut câine :)))
    oricum , chiar dacă ești obosită sper să-ți revii repede 😉 o zi faină ! :*

  2. Si asta (cu plimbatul afara dimineata) e un motiv pentru care nu mai imi iau un prieten in casa, desi copilu ma bate la cap. Dar daca o sa-ti placa atat de mult de Blonda, o sa te obisnuiesti! O sa devina ceva foarte normal.

  3. mai…tu nu te ai convins pana acum ca viata cu o blonda e grea :))

  4. Si eu cred c-o rareasca iesirile afara daca mai creste
    Pana una alta daca ai apartament mare, spatios, poti sa ii pui undeva tava cu nisip doar asa, pentru dimineata sau niste scutece speciale pentru catei la care sa mearga singur si sa faca acolo 🙂

  5. ah, ce o înțeleg p-asta cu somnul!!!!!!…așa sunt și eu!…rea, rea!:)

  6. Eu fix de asta am pisica 🙂

Leave a Reply

