7 Comments

O zi lungă

…mult prea lungă!și care ,parcă,nu se mai sfârșește!
Sunt trează de la 5.30 – Blonda de vină!
La ora 7 a venit moartea bunicii soțului! (2 ore mai târziu pentru că aroganta de soacră-mea nu s-a sinchisit să încerce să mă sune și pe mine când nu a dat de bijuteria ei de băiat, dar deh…să o înțelegem : A SCĂPAT DE SOACRĂ-SA! )
Ora 9.26 a venit fii-mea acasă! Am reușit să îi conving că nu are ce căuta copilul de 3 ani printre muierile care bocesc cu perdeaua pe cap!
Și de la ora aceasta a început marea nebuneală: câine + copil = balamuc
Că bună mai e vorba: Payback is a bitch! A terorizat-o cea mică pe Blondă/Roșcată, nu a reușit să doarmă mai deloc! – asta a fost pentru nopțile în care m-a chinuit pe mine!
Al meu a venit cu o Falcă în cer și una în pământ că s-a certat cu neamurile care stăteau cu bunică-sa în curte!
Eu, am puține regrete că nu mi-am urmat instinctul: am vrut sâmbătă să mă duc să o văd (pe bunica lui) dar nu era în oraș și nu aveam cu cine să las câinele atâtea ore…

7 comments on “O zi lungă

  1. așa-s zilele de luni . indiferent de situație 😉

  2. condoleante iubita….sa stai strong :*:*:*:*

Leave a Reply

