5 Comments

Scârbă

Sunt doar eu cu blonda acasă : bebe la Cruella, domnul la botez! De ce nu sunt și eu la botez? Nu vreau să iau parte la cacealmaua, circul care se va desfășura acolo, mi-e rușine de rușinea lor.
Să vă dau datele problemei:
El: însurat, cu un copil însurat, care are la rândul lui un copil.
Ea: amantă ce a născut copilul lui!
În contextul acesta , nu pot să mă duc, pur și simplu ,îmi este scârbă: de oamenii care se duc să ia parte lacirc eveniment , inclusiv de al meu și de ceea ce se va desfășura acolo, nu vreau să fiu părtașă la așa ceva, chiar dacă nu o cunosc pe soția reapectivului, pur și simplu: NU MĂ POT PRETA LA AȘA CEVA!
Problema e că nu pot să cred că un om este în stare de așa ceva, este peste puterea mea de înțelegere!
Al meu m-a întrebat cine sunt eu ca să judec și i-am spus că este strict problema respectivului, dar că eu nu merg! Să facă ce vrea el, să se ducă liniștit, că eu nu merg nici bătută!

5 comments on “Scârbă

  1. ia o pe blonda, umbrelute, ceva licori si fugiti la plaja. pam-pam :D:D:D: :*:*:*:

  2. și eu aș fi făcut la fel în locul tău , nu suport persoanele .. oarecum dubioase :)) și astfel de conjuncturi mă lasă rece , nu înțeleg oamenii ăștia 😀

  3. ai ales!…de ce nu este suficientă hotărârea ta și trebuie cumva explicată???

Leave a Reply

