8 Comments

Vești bune!!

A venit decizia , nu e definitivă și nici irevocabilă, dar tot e un început: a zis al meu că punem să păstrăm blonda, doar dacă este cuminte!
Am întrebat ce înțelege prin cuminte și a zis că să nu roadă mobila, canapelele, etc… (oricum nu o lăsam să roadă tot ce e în casă, dar hai)
Azi dimineață mi-a spus: “Dacă te trezesc eu într-o noapte de câte ori te-a trezit câinele azi noapte, dimineață divorțezi!” =))
Am stat și am gândit-o: ARE DREPTATE! :))

8 comments on “Vești bune!!

  1. Ei, acum apuca-te si invat-o pe care papucei n-are voie sa puna boticul 🙂

  2. :)))))…trebe s-o dresezi pe blondă…acum nu ai nicio șansă!!!!…ți-o va reproșa tot timpul!

  3. vai de capul meu….:)))
    blonda cuminte? unde ai vazut tu asa ceva? :)))
    felicitari, va pupa nasa, dar pe ea o pup pe nasuc

Leave a Reply

