8 Comments

O zi…

de mai bine nu era !
Nu prea este un post pentru toată lumea, în ideea în care conține limbaj inadecvat pentru urechile unora !
Cu ce să încep?! Hai cu începutul mai bine:
– dau să traversez strada, cu “fiara” în brațe. Peste stradă, trei ciori, la care unul :” Ce limbi ți-aș da între țâțe!” am văzut negru în fața ochilor, i-am răspuns: “Nu vrei să lingi câinele sub coadă?”
– în piață, țineam câinele, cumva la subraț, trece unul și o trage de coada. Nu m-am abținut, am zbierat după el: “Prostu’ naibii, de ce nu o tragi pe mă-ta de coadă?!”
– o babă :” Cuțu, Cuțu, ce rasă e?”
Eu: Amstaff cu…
Ea: “De ce Umbli cu așa ceva ceva? Câinii ăștia mănâncă oamenii! Trebuie omorâți!”
Eu: ” L-am luat special ca să mănânce oameni!”

Mă jur că îmi doresc enorm să se facă mare, poate capsează câțiva martalogi de izmene, dau 2000 de lei pe amenda, o să îmi permit acest lux >:)

8 comments on “O zi…

  1. wow..uitasem cum mai este prin romania cu coloratii nostri. mi se intoarce stomacul pe dos. pfaaaa…ai grija baby…asteapta sa se faca blond amare si pune i la punct :)) te pupic

  2. Urăsc ciorile din Ro … nu suport „oamenii” ăia , îi urăsc din toată inima .
    Sper să nu te superi , eu sunt sinceră , am râs cu poftă la faza cu linsul câinelui sub coadă 😀 ai zis-i frumos :)) bravo , te pup :*

  3. așaaaaaa!…mamă, ce-mi placi!!!!!..dă-i, trosnește-i!:)))))

  4. ”Câinii ăștia mănâncă oamenii!”=))))))).. Nu inceteaza sa ma uimeasca babele noastre de toate zilele.. Iar cine a inventat proverbu’: ” cine n-are batrani sa-si cumpere” sigur nu era din Ro. 🙂

  5. Aia cu tiganii e groaznica. Pe moment sigur ca cel mai indicat e sa-i ignori dar stiu ca-i greu sa te stapanesti

Leave a Reply

