6 Comments

Atotștiutoarea

Azi , m-am lovit încă o data, de o atotștiutoare – o “doamnă asistentă”. Am cunoscut-o acum un an de zile, e asistena unui dr. ginecolog, a intrat în discuție cu mine despre un subiect de care aveam habar și eu și am realizat că e pe lângă. Am lăsat-o în treaba ei, că nu aveam eu legătură cu ea, dar azi mi-a întins nervii. Mi-a venit cu niște teorii despre politică și despre Sorin Oprescu (om pe care îl cunosc de mulți ani și care ne-a ajutat- am o părere extraordinară despre el ca om și ca medic) cum că deține cea mai mare companie de medicamente în România, că are nu știu ce spital : ” Fey femeie! Tu ești dusă cu capul? ” asta îmi venea să o întreb. Se încheie subiectul și îi zic prietenei mele: “Uite aici are dr. X cabinetul” ( ca să înțelegeți : eram în mașină eu,prietena mea, mama ei și atotștiutoarea) , la care ea , se bagă în discuție: ” E cel mai prost doctor , nu te lasă să îți iei tratamentele, comandă el și îți ia bani în plus!”. Aici mi-a sărit țandăra și i-am spus ” Nu vă supărați, eu am fost cu soțul meu înainte de Paște , și-a ars niște alunițe și nu i-a luat decât 150 RON pe intervenție, fără consultație și tratamentul l-am cumpărat din Sensiblu pentru că de acolo am vrut eu. Ei colaborează cu Dona!” , la care ea: “I-o fi făcut cineva reclamație”( ea o ținea să iasă ca ea) Ca să vă lămuresc: respectivul dr. e cel mai bun dr. dermatolog din oraș.
În fine! O lăsăm acasă , după care îmi povestește prietena mea, care făcuse o alergie la un antibiotic că i-a făcut intramuscular HIDROCORTIZON HEMISUCCINAT, că a încercat să îi facă intravenos și nu a reușit. Acum , eu , în prostia mea , știam că ce se face intravenos, se face doar intravenos, iar ce se face intramuscular , doar intramuscular. Frienda îmi zice: sun-o pe maică-ta! (mama dr. Cardiolog) O sun pe mama : îmi explică :”Sunt anumite substanțe, care merg făcute și IV și IM, dar ăsta niciodată, e foarte uleios, dacă i-a făcut la suprafață poate să i se infecteze…mai bine îi dădea să bea! Unde a găsit-o pe deșteaptă?”
Eu: e asistentă la un dr. Ginecolog și la policlinica cu plată..
Mama: Adică învârte hârtii , le plimbă de la stânga la dreapta!
Concluzia: uite cum poate să te nenorocească una de crede că le știe pe toate!

6 comments on “Atotștiutoarea

  1. hehehe :)) cine poate sa stie mai bine ca mine cat de incompetenti sunt unii doctori/unele asistente de pe acolo, lol. intelegi acum de ce mi e frica sa merg la doctori? 😀

  2. Din pacate cunosc si eu prea putine asistente medicale de treaba, informate, updatate.
    Multe dintre ele nu mai citesc nici o coala de hartie dupa ce prind un post
    Pacat

  3. Stiu ca sunt multe ok, am si eu prietene …..iti dai seama ca mie imi par ok dar nu am de unde sa stiu cum se poarta cu pacientii 🙂
    Si-n afara de prietene cunosc o doamna extraordinara care valoreaza cat greutatea ei in aur si care a ales meseria asta pentru ca o are in sange, o iubeste si i-a dedicat locul 1 in existenta ei………

Leave a Reply

