4 Comments

La vânzare

Astăzi am reușit să îmi fac curățenie în bijuteriile de argint. Ce e drept, mi-a luat cel puțin 5 ani :)) dar mai bine mai târziu decât niciodată. Ieri bântuiam prin Tomis ( the old magazin :)) când am văzut un afiș: CUMPĂRĂM ARGINT 2 RON gramul și așa m-am gândit să mă apuc de sortat. Am foarte multe pe care nu le mai port sau sunt rupte. Știu că nu am nici o șansă să mă îmbogățesc , dar măcar nu mai am un mare ghem de care să mă încurc când caut ceva.
Când mă întorc vă spun cu cât sunt mai bogată.
Total 650 RON :)) am avut ceva

4 comments on “La vânzare

  1. bravooo….ce spirit pragmatic are doamna!!!:)))))

  2. Oho, daca era 2 lei gramu’ cu siguranta ai avut ceva.. Ne faci o postare cu frumusetile care ti-au mai ramas?:>

    • 300 si ceva de grame curat, fără pietre :))
      Mai am un ceas de dus, dar trebuie să mă duc la ceasornic să scoată niturile și mecanismul. M-am apucat de afaceri :))

  3. ooooo :)))) deci asa faci tu banii 😛 ti pup

Leave a Reply

