11 Comments

Elixir Ultimate Kerastase

20120420-114213.jpg
Nu v-am mai pus de ceva timp nimic de prin domeniu ” baie”.
Acesta este uleiul meu magic, e pe bază de ulei de argan și îl folosesc , uneori, ca finish după coafare, alteori imediat după baie , pe părul ud. Se folosește în cantitate foarte mică, o picătură e mai mult decât suficient, altfel se încarcă părul și va deveni “gras” în 3-4 zile.
Ca și efecte…protejează părul de factorii externi și îi dă luciu “de reclamă”.

11 comments on “Elixir Ultimate Kerastase

  1. Dacă-i de la Loreal Paris e ceva de capul lui . Și nici prețul nu este unul exorbitant , 134 de lei e un preț accesibil pentru toate buzunarele 😀

    • E de la Kerastase, e gama cea mai scumpă de la L’oreal. Teoretic e cel mai scump de pe piață în materie de cosmetice pentru “perucă”.

      • Da , dar măcar e de calitate și ăsta e un mare avantaj . Decât să îți cumperi ceva de 30 de lei din supermarket mai bine optezi pentru un produs care știi că dă rezultate 🙂

      • Eu mi-am luat șampon de 1 L că deh…am zis că fac economie, dar de unde? În Septembrie face un an de la deschidere și nu ar trebui să îl mai folosesc , iar eu mai am mai mult de jumătate de sticlă, aproape trei sferturi. Mai bine îmi luam sticle de 250 ml că mă țineau mai mult de 3 luni, asta când aveam părul lung, dar acum când e scurt…
        Luciul nu are termen de la deschidere, așa că poate fi folosit mult și bine. Eu am avut din altă gamă de la Kerastase, până să iasă Ultimate și i l-am dat unei prietene, după un an și jumătate și era jumătate de sticluță- chiar își merită banii.

  2. hmmm. cred ca mi iau si eu. mai varsatoarea mea tu te ai apucat de reclame pe aici :* dar ceva care sa faca parul cret sa stea lins, lins de tot nu ai? 😀

    • Caută o vacă :)) să lingă părul.
      Eu am părul drept de la natură, tu nu?
      Oricum, vezi că e o cremă care ține vreo lună părul întins. Tre’ să găsești pe la un Coafor de “ghetoiste”

  3. vacute iuuuui :X:X:X:X ti pup baby am sa ma interesez de crema aia

Leave a Reply

