17 Comments

Antitalent

Se zice că în viață , fiecare, știe la ce e bun, eu încă nu am descoperit, pot să vă înșir ce nu sunt capabilă să fac:
1. Nu cânt, sub nici o formă! Sunt cel mai mare pericol al urechilor, cânt doar în casă când am căștile în urechi, nu suport să mă aud nici eu :)) Am observat că prind doar la copiii până într-un an la partea cu “un elefant se legăna…”
2. Nu dansez, decât când mă îmbăt și e cel puțin 4 dimineață, cred că are legătură cu punctul 1. – lipsa vocii și a urechii muzicale :))
3. Nu gătesc – adică un ou, un cartof prăjit face oricine. Sunt pericol …de moarte în bucătărie: i-am făcut bunicului clătite cu var.
4.Nu calc – adică o fac pe o parte și stric pe altă parte și decât să am “frigiderul plin” pentru 8 lei cămașa la curățătorie, mai bine mă duc cu sacoșile la cei care se pricep.
5. Nu mă pricep să fac curățenie, cred că rezonez cu Ungureanu :” sunt un intelectual!” – glumesc.
6. Nu știu matematică și nici fizică- bine, după ultimele antecedente sunt geniu: fruntaș între codași probabil.
7. Nu pot să îmi fac manichiura, să mă pensez, epilez…mă fac varză.

Mai completez când mai descopăr la ce nu sunt bună!

17 comments on “Antitalent

  1. La vreo doua puncte ma regasesc si eu! De calcat, n-am incotro, dar daca am ceva foarte greu mai gasesc ajutoare! Insa nu-mi place. Iar la punctul 7 la fel ca tine. Doar ca eu am patit-o la pedichiura. Nu mi-am gasit odata forfecuta si am folosit unghiera. Mi-am taiat o unghie si a trebuit sa ajumg la doctor ca mi se infectase degetul. My husband ii taie unghiile copilului.

  2. punctul 6 mi se potrivește de minune :)) în generală , după ce am intrat la liceu , am ars toate cărțile de mate :)) eram tare bucuroasă că nu mai am nevoie de ele la profil uman :))
    la cântat nu sunt as , dar sună acceptabil,nu zgârie la urechi pe nimeni :)) Iar la manichiură sunt as .. fac tot felul de modele 😛
    Dar ce ai enumerat tu mai sus nu-s talente, poate cel cu cântatul doar .Tu te pricepi foarte bine la cuvinte și ăsta e un lucru mare .Scrii foarte frumos . Nici eu nu mi-am descoperit încă talentul.Poate talentul meu e să fac oamenii să râdă .. neah !nu e :))

  3. :)) pot sa zic si eu ca am talent la condus? ma crezi? :))

  4. eu sunt tu sau tu esti eu????….prea semanam!!!!:)

  5. Eu nu stiu sa cant ,in schimb am invatat sa dansez si in plus ma pricep de minune la mani si pedi, atunci cand am timp pentru ele. Ma relaxeaza sa fac procedurile astea, dar nu le-as putea face unei prietene pentru ca n-am simtul acela….prea mult, prea putin 🙂

  6. Daca iti zic ca exact aceleasi antitalente am fix si eu 😐 Numai ca eu mai cant singura acasa, atat. In liceu, clasa a noua, profu’ de muzica m-a pus sa cant in fata clasei, si m-am pus pe plans, i-am zis ca nu stiu sa cant, si am plecat :)) cata teorie am tocit eu ca sa trec clasa..

Leave a Reply

