2 Comments

VREAU ACASĂ!!!

V-am promis că vă țin la curent…ei bine, VREAU ACASĂ!!
Nu știu cum să vă explic dar sunt în fundul patului și ascult a 6a oară același cd cu manele în ultimele 3-4 ore! Simt că mă duc la nebuni…dacă nu urlă copiii, fac circ părinții. Am înțeles că mai dau și din buric…am pus pe cineva să facă o poză și să îmi trimită pe whatsapp, sper că reușește, nu de alta, dar să mă credeți pe cuvânt :))
Azi am fost la castelul Bran, pun poze când ajung home. Nu am mai fost de mulți ani, am văzut că se vizitează mai mult…cred că am făcut febră musculară la cât am urcat -coborât-urcat-coborât.
Ce să vă mai zic…vremea e nașpa, bă plouă, ba e soare.
Lucrul bun din toată excursia? S-a dus celulita de pe picioare :)) nu prea am mâncat, pe la restaurante am nimerit numai mâncare proastă, cel puțin ce am comandat eu, iar ce a făcut aici bucătarul…nu are nici un haz. Am înțeles că așa fac mâncarea în zonă, necondimentată, cum naiba când la șnițele a pus delikat ceva?!dar în rest nu pune sare/piper/nimic la nimic :-S
Vă zic mâine seară cât cântăresc.

2 comments on “VREAU ACASĂ!!!

  1. mi-e frică să mai zic ceva:)

  2. :)) se pare ca varsatoarele pleaca in vacanta in acelasi timp :))
    PS: hai recunoaste acum ca ai slabit si de la cat ai dat din buric :)) staiii nu ma injuraaaa am glumit 😀 :*

Leave a Reply

