3 Comments

Paște

Încep prin a vă spune : “Sărbători fericite!”
Nu cred în sărbătoarea aceasta și nici nu îmi place ca obicei.
Țin să vă anunț că aseară am băut ( ce crezi Clau? Am mai găsit o altă idioată născută în aceiași zi cu noi) și azi au ieșit discuțiile…marile doamne s-au simțit ofensate că ne-am îmbătat ca Vacile ( nu știam că Vacile beau și nici nu am urcat în patru labe pe scări, culmea am urcat și cu fii-mea în brațe), că suntem niște alcoolice, eu nu am auzit pe nici una când a spus că mă legam de morții lor un pic, așa ca de prima zi de Paște- sărbătoarea lor sacră. Cred că vroiau să mă duc să bat vreo 20 de mătănii aseară, dar am uitat, nici ele nu au fost.
Țin să vă anunț că cedez nervos, am zis întotdeauna că fii-mea e rea, e de unde?o să mă apuc să îi ridic statuie. Avem niște draci de copii și niște nesatisfăcute de mame, ca să nu zic nefutute, care mi-au făcut creierii flenduri. Mă trezesc azi, cobor, mai mult obosită , decât mahmură, și dă una drumul la maximum la tv pe taraf și se mai și apucă de cântat, m-am ridicat de la masă și am plecat. La prânz au scos ciorbă de miel, miel la ceaun , direct mi s-a făcut silă…acum sunt în pat , încerc să mă abțin să nu vorbesc Face2face cu vasul de la wc.
Sper că voi v-ați distrat de Paște, că eu una îmi doresc acasă !

3 comments on “Paște

  1. mamăăăăă……ai creierii flenduri !!!…breee, ia mai bea un păhărel…să ne veselim nițel!:)

Leave a Reply

