11 Comments

Munte

Bineînțeles că nu am putut fără să ne certăm puțin, fie puțin mai mult. Nu suport să mi se condiționeze un anumit lucru. Am stat după el cu făcutul bagajelor și a venit cu o oră înainte de ora stabilită pentru plecare. Nu aveam cum să fac bagaje într-o oră nici dacă venea jumătate de neam să mă ajute. S-a crizat că nu am plecat la ora stabilită, nu că nu am fi știut drumul, dar în fine. Pe drum ne-am mai calmat, chiar am discutat niște chestii din trecut pe care am evitat întotdeauna să le dezbatem.
Țin să vă anunț că al meu copil s-a dus să doarmă cu o tipă care a plecat cu noi, adică îmi fac amiaza singură – și domnul a întins-o pe undeva.
Vă las o imagine , restul de poze sunt pe aparat, asta am făcut-o special pentru voi.

20120413-151108.jpg
Completare…apropo de ce spunea Hapi…am o cutie de chibrituri pe post de baie și un brontozaur pe post de geantă cu prostii pentru baie.
Hai să vă arăt o mică parte din bagajele care nu au încăput în dulap

20120413-170725.jpg
(fierul de călcat e de aici, nu l-am cărat de acasă)
Și știți care e partea și mai funny? Mai avem bagaje și în portbagaj =))

11 comments on “Munte

  1. Ce frumos e 8-> Sa te distrezi ! :*

  2. Doamne tu Chrisa , eu in locul tau imi duceam doi chiloti, un maiou, foenul de par , trening si pijamale 😀 Glumesc. Nu ma pot decide ce sa aleg cand plec chiar daca e vorba de 2-3 zile si car bagaj inutil pe care evident ca nu pot sa il depozitez in camera de hotel si da…..il imprastiu asa ca tine
    Dar pare foarte linistita si frumoasa zona
    Daca te mai supara al tau, trimite-l sa mulga o capra de-aia spune-i ca laptele e foarte bogat in calciu si vitamine, in plus ajuta la calmare………..
    Enjoy!!!

  3. pfaaa ce peisaj….norocoaso!!!! sa te distrezi maxim si sa te relaxezi, ok?
    te pupic dulce varsatoarea mea :*:X

  4. frumos peisaj! dar o poză nu te va „exonera” de următoarele promise!!!….
    …la ce ți-au trebuit soro atâtea bagaje?????

Leave a Reply

