15 Comments

Shopping

Astăzi am ieșit la cumpărături, mai mult forțată( ca niciodată :)) de domnul soț. Joi plecăm la munte și Piți de mine are un singur trening, care și ăla a fost spălat cu prosoape sau cine știe ce, că e plin de puf care nu se ia nici de al dracului, așa că a decis domnul că necesit un trening, că altfel cum? Orice om normal merge la munte în trening și adidași, nu pe tocuri de 10-12 cm. (fie vorba între noi, cred că o să am nevoie de costumul de ski la munte ca au anunțat zăpadă, nu de trening). Ne-am îmbarcat în mașină și ne-am dus la mall…am strâmbat din bot și de la Adidas m-am mutat la Douglas ca să îmi cumpăr un creion de ochi( ultima dată am greșit nuanța, l-am luat mult mai deschis). De la 22 de lei creionul, am avansat: apa micelară + un parfum cadou ptr un prieten de-al lui căruia îi sărbătorim ziua la munte. Am intrat și la Zara la copii, i-am mai cumpărat celei mici încă un pantalon de trening ( omul are probleme la cap :)) nu ne mai ajung treningurile). De aici, am plecat la Carefour, am intrat la Sephora să îmi iau un tratament de unghii- mi-l recomandase manichiurista, după intrăm să căutăm trening la Inter Sport. Găsesc un trening drăguț, dar când încalț adidașii care se potriveau, puteați să spuneți că merg la ski :)), nu mai aveam nevoie de schiuri( nu de alta , dar și așa port 39 , mai erau și adidașii lați), așa că am renunțat. În drum spre mașină am intrat la Teranova și mi-am cumpărat două tricouri, de o să fie fii-mea geloasă :))
Vă las să vă delectați cu pozele

20120408-205857.jpg

20120408-205905.jpg

P.S. Le-am cumpărat și la jumătate de preț.

15 comments on “Shopping

  1. Ș))
    domnul tau sot are grija de tine 😛
    te pup varsatoareo si vreau poze de la munte :*

  2. persoanele care au grija de tine sunt cele mai pretioase persoane , aceste persoane nu trebuie neglijate deloc

  3. :)))…funny!..chiar sunt misteaux tricourile!!!!
    diXtractie frumoasă la munte!!!…sunteti pe drumul ce bun, da????:)))))))))))))

  4. Sedere placuta la munte!
    Sunt frumoase tricourile. Eu incerc sa stau departe de shopping luna asta, desi ma simt vinovata c-am achizitionat fusta de la mango pe care mi-am dorit-o ……….

  5. Regrete nu am, e nude,plisata, frumoasa si-mi vine pana la genunchi. Perfect, exact ce imi trebuia. Am gasit-o la Paris , am intrat la Mango, m-am dus direct la raftul pe care erau puse, am luat-o, m-am dus la casa am platit fara sa probez si-am iesit. Era mai scumpa cu 6 euro decat in oras la noi (unde nu mai era deloc culoarea asta doar un rosu)
    Daca mai stateam in magazin, s-ar fi putut sa regret, asa ca m-am limitat strict la…necesitati 😀

Leave a Reply

