18 Comments

Curățenie ( de Paște) generală

Dacă vedeți, diseară , la știri că a picat una, în gol, la Constanța, în timp ce ștergea geamurile, nu vă panicați! Eu sunt! :))
Cum m-am trezit în al 11 lea ceas să caut pe cineva să îmi șteargă și mie geamurile, bineînțeles că le șterge eu și îmi păstrez banii, pentru că nu am mai găsit pe nimeni liber.
Nu vă pot descrie în ce stadiu (de jeg) sunt geamurile, sincer, nu mai știu când au fost șterse ultima dată.
Mi-am făcut curaj, am tras un scaun în dormitorul nostru și m-am apucat sa dau jos perdeaua și draperia – m-am intoxicat de praf, am strănutat 10 minute continuu; după care am pus mâna pe clin și pe sulul de hârtie, nu înainte să arunc perdeaua în mașina de spălat, și m-am apucat de șters și ce credeți? SURPRIZĂ! Nu ajung să șterg tot geamul, acela fix , e mult prea mare( cum naiba ajungea soacră-mea care are de două ori mai scurte mâinile?!). Și acum sunt în căutare de ceva, nu știu ce, ca să impovizez.

18 comments on “Curățenie ( de Paște) generală

  1. Te inteleg, tocmai ce am venit de la spalat covoare 😐
    Poti folosii o matura, dar trebuie sa pui pe ea ceva material textil, nu merge cu hartie 😉 Metode a la mami :))
    Spor la treaba ! :*

    • Am încercat, nu merge cu mărura, am pus un prosop pe ea, mai tare le-am murdărit. Eu cu hârtie de bucătărie care nu lasă scame șterg și oglinzile din casa, ies bine, dar problema e că nu ajung.
      Nașpa cu spălatul covoarelor…eu am unul singur în casă și acela e 1,50 pe 2,25 ceva de genul, dar îl duc la spălătorie .

  2. uite cum am făcut eu :))
    am luat un băț sau ceva lung si l-am înfășurat într-o cârpă și am dat pe unde n-ajungeam .. a mers foarte bine ..
    dacă nu merge asa , ia-ți un pămătuf pufos și freacă acolo că se ia , o spun din proprie experiență 😉 succes !

  3. Eu l-am pus pe my husband!!!

  4. Cred ca ajungea cand era mai tanara si avea mainile mai lungi!!! probabil acum nici ea nu ar mai ajunge!))) Spor la treaba, si nu dispera, mai e o saptamana pana la Paste! Si important e interiorul sa fie mai curat decat exteriorul, adica inima mai importanta decat geamurile!!!

    • nu când era mai tânără, mi-a spălat mie geamurile acum 2 ani parcă sau 3, ceva de genul.
      Sincer nici nU știu de ce mă agit cu geamurile că joi plecăm și venim după Paște :))

      • Nici eu nu am priceput logica agitatiei cu ordinea si curatenia de Paste si Craciun; o fi ceva ce imi scapa, provenind de pa la Burebista si Traian!)))

      • :))moștenire : că ne vin musafiri- asta e explicația războiului mătură- casă :))
        Faza e că la mine nu vine nimeni de sărbători…de Paște și Crăciun mergem la ai mei, excepție anul acesta de Paște, mergem miercuri la ei, iar de cele două bayramuri la ei, el se duce pe la neamurile lui, eu dau skip că nu îmi plac libidinoasele lui neamuri care încearcă să mă facă să le pup mâinile și îmi plâng de milă că sunt prea slabă- după mintea lor, ar trebui să am vreo 90-100 kg, așa că stau acasă și mă uit cât e de curată casa :))

  5. aoleu….pune o mah pe soacra…ce te am invatat eu ?:D :*

  6. Si eu stergeam geamurile de doua ori pe ani.Cea mai grea corvoada, pe vremea aia ca mi ce c***u porumbeii pe sticla de-afara., In plus trebuia sa curat si vita de vie

Leave a Reply

