7 Comments

Reeducarea chinezilor

…se pare că a dat roade. După ultimul antecedent, cel povestit cu minunații mei ” mâncători de orez”, se pare că și-au mai revenit. Îi sun, comand, îmi cere numărul de telefon:” comanda va fi la dumneavoastră în maxim 30-45 de minute”În gândul meu hahahaha, ce glumă bună pe asta, cred că iar vrea să ne certăm.
Și ce credeți? După 35 de minute a sunat la ușă…
Ei bine…uite că se poate! 😉

7 comments on “Reeducarea chinezilor

  1. pune-i la punct varsatoareo!!! 😀

  2. Te conving eu in timp sa inveti sa faci acasa si apoi sa pui o reteta vegetariana sa-mi fac si eu sushi .

      • Mananc peste dar nu de-ala din care fac ei sushi si in nici un caz aproape crud. S-ar putea sa am eu idei preconcepute despre sushi
        File de somon la grill sau in tava inabusit cu putin unt si ceapa – cam asta mananc
        Si rar de tot scoici-si alea prajite, turnate peste paste fainoase (spaghetti) Numai cand sunt intr-un oras la mare si stiu ca sunt sanse sa fie proaspete

      • Singurul care pot să îl mănânc în sushi (crud) este somonul. Am încercat și ton , creveți și alte minuni , dar nu…
        Ai putea să încerci sushi cu somon.

  3. rea ești, mă!…și ce-mi place!…hihihi!!!:))))))))

Leave a Reply

