8 Comments

Anticearcăn La Praire

20120402-214457.jpg
Un alt produs de care eu nu pot să mă despart este acest anticearcăn. Este MAGIC pentru mine!
Din cauza somnului “zdruncinat” + apă băută pe zi, cam puțină, beneficiez de niște cearcăne considerabile. Astfel am început marea căutare a unui anticearcăn care să îmi acopere “umbrele” :)) și uite așa am dat peste el. Norocul meu e că le și tratează – și chiar o face, nu e doar un text pe “foaia din cutie” .
Îl folosesc de aproximativ un an de zile și chiar sunt mulțumită :X .

8 comments on “Anticearcăn La Praire

  1. Hey, si eu am aceasi problema, atotprezentele cearcane. 😦 Stii de unde il pot comanda, sau in ce magazine il gasesc prin Targu-Jiu? :-s Pretty please 🙂

  2. Madaaaa, cand aflii pretul, iti trec cearcanele singure, ia pune tu niste gheata la congelator si aplica seara niste pliculete stoarse de ceai negru.
    Ca Chrisa prea ne pune de-astea scumpe p-aci 😀

    Lasand la o parte La Prairul pe care eu nu ma indur sa dau bani, folosesc mijloacele de mai sus si un anticearcan care reflecta lumina 🙂

  3. Da, pentru mine e ok si cu ceai negru. Dar de fiecare data trebuie sa fac totul foarte steril, am ochii sensibili……
    Si cu lingurile e ok, de fapt tot ce e foarte rece produce vasoconstrictie dar nu se tne mult la “locul faptei”

    • Am pățit-o eu să rămân cu urme de lingură că le-am ținut prea mult :))
      Și eu am ochii foarte sensibili..am vreo 3 mărcI de mascara pe care le pot folosi, de la oricare altă firmă mi se sparg vasele de sânge din ochi :))

  4. Valuable information. Fortunate me I discovered your site by accident, and I am stunned why this accident did not happened earlier! I bookmarked it.

Leave a Reply

