13 Comments

Concert

Și așa cum am promis, rezumatul concertului sau ce am prins din el.
Nu am ajuns la începutul reprezentației, am considerat că sunt mai vedetă decât Ștefănel și mă pot lăsa așteptată mai mult >:)
Clau, poze nu am făcut, dar cred că e netul plin, au fost acolo “o mare de femei” care se călcau în picioare, mai ceva ca la concertul lui Michael Jackson. De ce? Habar n-am…poate ptr cel 1,70 care îl are :)) , fie vorba între noi , am eu 1,77m.
Cert e că până să se termine reprezentația lui fantastică, mi se împleticeau ideile…am băut 5 shot-uri de B52 ( pentru necunoscători, adică pentru “nebețivi”, bailey’s+ amaretto + triplu sec – cred că nu am uitat nimic) care m-au făcut un fel de Veta lui Ștefănel, m-am ținut numai de glume. Nu știu cât era ceasul când am ajuns acasă , știu doar că cineva încerca să mă pupe, să mă iubească, dar a tras lozul necâștigător – mi s-a rupt filmul definitiv.

13 comments on “Concert

  1. ahhhhh! nu i nimic. oricum pe fane nu l mai suport de cand s a insurat cu zana :)))
    ma bucur ca te ai distrat :*:*:*:

  2. Cineva are dureri de cap astazi dupa seara romantica? 🙂
    Ei, pun pariu c-a fost frumos la concert

  3. din ce am citit te-ai distrat pe cinste , felictari

  4. :)…b52 si raci „dupe”!!!..te-ai distrat pe cinste!…de fane nu zic nimik:)

Leave a Reply

