3 Comments

Veta!!!

Ultima caterincă pe anul acesta sau mai bine zis: PRIMA! Domnul soț m-a invitat la concert cu Ștefan Bănică Jr și vă promit că dacă vine și cu Andreea lui Marin , za fairy , mă sinucid. :))
Acum nu știu care e gluma proastă: că vrea să mergem sau că mă duc …?!
Am râs cu o prietenă și am zis la modul următor: dacă vine domnul soț și cu flori – DIVORȚEZ, clar!!! E ceva necurat cu el!
Dar mai înainte de toate am decis să îmi iau o bluză/rochie decoltată să îmi dea Stefănel un autograf pe sâni =)), nu de alta , dar sper să îi strivească ,Scumpul soț , moaca aia arogantă. Ar fi un moment bun să bea azi , nu de alta , dar poate își va dori o felație de la Ștefănel sau…poate o să vrea să îl unite pe copilul minune, cine știe…sper și eu ,poate , poate !
Vă povestesc mâine cum a decurs, asta dacă nu ne regăsiți la știrile de noapte sau la cele de dimineață >:)

3 comments on “Veta!!!

  1. Eu nu mai uit la stiri, asa ca astept sa povestesti tu ..si, daca se poate, distractie placuta :))

  2. Ce rea esti Chriso 🙂 🙂
    Sa te distrezi frumos la concert si sa ne povestesti cum a fost. Oricum, e frumos din partea sotului tau ca are grija de sentimentele tale. Bine, recunosc ca daca iti dadea un bilet la CHippendale de 8 martie era mai bine dar hai, lasa ca si Banica merge……..:)

  3. sa ai fun la concert!!!! poze, video, povestire…tot vreau 😀

Leave a Reply

