6 Comments

Ptr Hapi

20120330-150236.jpg

Momentan o am pe asta că nu am găsit-o pe cea de la Dior. Am senzația că cealaltă curăță mai bine.

Uite ce am găsit:
“Este un demachiant 4 in 1, pentru pielea sensibila.

Curata si indeparteaza machiajul rezistent la apa:
– Micelele solubilizeza si „ capteaza” perfect impuritatile
– Calmeaza pielea sensibila
– Reimprospateaza
– Tonifica

De adaugat faptul ca se poate folosi de absolut toate tipurile de ten, neavand alcool si parfum in compozitia sa.”

6 comments on “Ptr Hapi

  1. Aaa 🙂
    Mereu am avut impresia ca apa micelara si lotiunea tonica sunt acelasi lucru
    Nici acum nu stiu diferenta
    Sa le folosesti cu placere 🙂

    • Poate fi folosită și ca loțiune, curăță mai bine. Am încercat eu după ce m-am demachiat, șters cu loțiune. Nu am crezut că e așa miraculoasă până nu am încercat-o. Uite așa am renunțat la demachiant și loțiune tonică.. :)) mă costa și mai puțin.
      Merci!

  2. O sa incerc si eu o lotiune micelara de la Roche Posay. Sigur au…..

  3. Parfumul e Midnight Poison? si eu il am 🙂
    Sau poate e altfel de Poison?

Leave a Reply

