4 Comments

Meteoriți Guerlain

20120330-204057.jpg

Îndemnată,cumva, de Hapi m-am decis să vă prezint ceva ce eu ador: meteoriții de la Guerlain. Este o pudră pentru față formată din niște biluțe colorate. Comparativ cu o pudră pulbere e mult mai lejeră, nu se adună, nu lasă urme și ce e magic la ea: astupă orice linie de pe față, chiar și ridurile de expresie. Pur și simplu le ador, biluțele mele magice :))

4 comments on “Meteoriți Guerlain

  1. uhhh uite ca de la voi invat si eu chestii utile
    hihihi
    ti pup varsatoarea mea :*

    • știi cum zice al meu tuturor?!
      “femeie care să aibă atâtea prostii în baie nu am văzut în viața mea :)) de la tratamente de gene până la tratamente de unghii”

  2. Oaw, ce bine arata!
    Nu m-au tentat niciodata bilutele pudra, mereu imi amintesc de Giordani de le Oriflame pe care dadeam “o gramada”de bani cand eram in liceu 🙂 Si daca nu le-am folost nu stiu cum se comporta pe fata
    Deci e o pudra(nu e doar blush) …..ai si aplicator sau ala il cumperi separat?

    • Au un burețel, e destul de util + că nu năpârlește :))
      Și țin o grămadă.Și sigur le au mai înainte de Oriflame :))
      Eu sunt fascinată de ele, am toate cele 3 nuanțe. Cum iarna sunt albă ca varul, începutul verii colorată, iar în August neagră :))

Leave a Reply

